הקניית בטחון

עבור תלמידים רבים, זוהי אולי המשימה החשובה ביותר של המורים שלנו: לדאוג לייצר ביטחון וחופשיות לשימוש בשפה. לא נגזים אם נאמר שכל הפילוסופיה מאחורי סביבת הלימוד ושיטת הלימוד של Dalloway מבוססת על ההנחה הזו. נציג לפניכם מעט מהגישות שמאפשרות לנו לעמוד במשימה:

צלילה למים

הדבר הראשון שמלמדים תינוקות בשיעורי שחייה הוא איך לצלול. כי כשמרגישים ביטחון לצלול, לומדים לשחות בלי שום חשש ברקע. זו בדיוק הגישה שאנחנו מיישמים, ולכן השיעורים ישולבו "צלילות" כגון תרגילי הגייה מורכבים מהמפגש הראשון (ותאמינו או לא, אתם תעמדו בהם בגבורה).

שימוש בשפת אם

הגיע הזמן לשבור את המיתוס ש"אנגלית לומדים בסביבה דוברת אנגלית". זה אולי תורם רק כשהסביבה היא כזו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אחרת – זה מבלבל ופוגע בביטחון העצמי. ב Dalloway התרגום וההסברים הם בשפת האם שלכם (עברית/רוסית), כדי לחדד את ההבנה ולהטמיע אותה בצורה מסודרת.

בחירת רמה אישית במהלך המפגש

בכל מפגש בנפרד תוכלו לשלוט ברמת המורכבות. בכל פעילות כל משתתף בוחר את הסגנון והרמה שלו לפי התחושה, או אפילו לפי מצב הרוח. באופן זה לא תרגישו מחויבות ולחץ על בסיס קבוע. תרגישו אותם רק כשהמורה יחליט שאתם עושים לעצמכם חיים קלים מידי.

מורה קבוע, קבוצה אינטימית

אתם לא לבד, ולא מול זרים. זו קבוצה קטנה ומלוכדת שהולכת איתכם ומעודדת טעויות ולמידה. המנחה לא מתחלף כל מפגש: הוא מכיר אתכם באופן אישי ועוזר לפתור את הבעיות הספציפיות שיש לכם עם השפה.